מערך התמיכה של מערכת SAP מעניק תמיכה והדרכות למשתמשי SAP ויישומים מינהליים, ההדרכות מקיפות מגוון רחב של תהליכים וכלים המובנים למערכות מסוג SAP/PM+MM, SAP/HR, SAP/CM, SAP/CRM, Desk,פורטל ועוד.
ההדרכות מתעדכנות באופן שוטף בהתאם לחידושים המתווספים, למערכות השונות והתמיכה בהתאם לצרכים הנדרשים.
התמיכה וההדרכה, מאפשרות למשתמשים להסתגל במהירות למערכות המידע המנהליות ומקנות מיומנויות עבודה ויכולות תפעול מתקדמות של המערכות.
ר' לוח הדרכות במערכות המידע האוניברסיטאיות.
הפניה לשירות:
- הגעה אישית לחדר מוקד התמיכה ליישומים, חדר 727/13 בקומת ה-700 בבניין הראשי.
- פניה טלפונית: 2609, 04-8240609 שלוחה 2. ניתן להשאיר הודעה בתא הקולי.
- טופס פנייה לשירות.
משוב להערכת איכות הדרכות וסדנאות