תשלומים נלווים

כל התלמידים, כולל תלמידים בתכניות לימוד חלקיות, לרבות תלמידים הרשומים להגשת עבודות בלבד, חייבים "תשלומים נלווים", נוסף על שכר הלימוד הבסיסי.

פירוט התשלומים הנלווים כפי שהיו בתש"פ:

דמי רווחה*          408 ₪

דמי אבטחה         500 ₪

תשלום לארגון הסטודנטים הארצי היציג 10 ₪ (לתלמידי התואר הראשון והשני)

*"דמי רווחה" – הינו תשלום רשות לאוניברסיטה עבור כרטיס תלמיד, שירותי המרפאה, השאלת ספרים ושירותי ייעוץ בספרייה וכן תשלום לאגודת הסטודנטים בגין שירותי רווחה הניתנים על-ידי האגודה לכלל הסטודנטים והכוללים, בין השאר, שירותים אלה: הקמת חוות מחשבים; סקרי איכות הוראה; שיעורי תגבור במגוון קורסים; ייצוג בוועדות משמעת; מאבקים למען הסטודנטים; הופעות של אומנים מהשורה הראשונה בכל יום ד'; פריסת מיקרוגלים וקפה אמון; פרסום מודעות חינם באתר האינטרנט של האגודה; פרסום באתר האגודה של הודעות שוטפות של נציגי החוגים; פרסום באתר האגודה של מאגר מורי עזר ומתרגמים במחירים מוזלים לסטודנטים וכדומה.

ניתן לוותר על תשלום זה במלואו על ידי הודעה בכתב על וויתור עד ליום 18.10.2020. תלמיד שיבחר לא לשלם דמי רווחה לאוניברסיטה יהיה מנוע מהשאלת ספרים ומשירותי הייעוץ בספריה, אך יהיה זכאי ליתר שירותי הספרייה.

בתכניות בהן מועד תחילת הלימודים אחרי ה- 18.10.2020 , ניתן יהיה לוותר על תשלום זה עד יום הראשון ללימודים בתכנית.

את מכתבי הוויתור על תשלום דמי רווחה ניתן לשלוח למחלקה לשירותי תלמיד ושכר לימוד באמצעות דוא"ל: AMT-Fee-Department@univ.haifa.ac.il, הפקס של המחלקה שמספרו: 04-8249989 ו / או להכניסו לתיבת הדואר של המחלקה הצמודה לחדר קבלת הקהל של המחלקה.