מרכז שירות ותמיכה לסגל
ZOOM – מערכת לשיעורים מקוונים לסגל ההוראה
אבטחת מידע ומדיניות ההגנה על הפרטיות
הזדהות למערכות:
- הזדהות למערכות האוניברסיטה (מערכת סיסמה אחידה SSO)- פורטל יישומי הסגל, Moodle…
- התחברות למשאבי האוניברסיטה מחוץ לקמפוס
אתרים, תוכנות ויישומים:
חשבונות מחשב ודוא"ל:
תשתיות ואינטרנט:
- רשת אלחוטית בקמפוס
- האוניברסיטה כספקית אינטרנט (ISP)
- שירותי מחשוב – שירותי ענן, שירותי אחסון, שירותי גיבוי
פורטלים ויישומי סאפ:
הוראה והדרכה:
- הזנת ציונים במערכת מינה
- כיתות ובקתות מחשבים בקמפוס
- TomaGrade– מערכת לבדיקת בחינות סרוקות
- TomaSafe– מערכת להפקדת בחינות ודף הנחיות
- מידע לסגל אקדמי חדש
- הדרכות לסגל במערכות ויישומי הליבה של האוניברסיטה
בשירות עצמי
כלים שימושיים:
מידע שימושי:
תמיכה לסגל
לידיעתכם,
החל מיום שני ה 26/08/2019 ועד יום ראשון 01/09/2019 כולל, אוניברסיטת חיפה נמצאת בפגרת הקיץ.
במהלך תקופה זו מרכז שירות ותמיכה לסגל, כיתות המחשב ומדור תמיכה והדרכות יהיו סגורים.
נחזור לפעילות מלאה ביום שני 02/09/2019.
חופשה נעימה
טופס פתיחת קריאה למוקד התמיכה.
פנייה למוקד התמיכה בנושאי- מחשוב, אינטרנט, כיתות מחשב, תקלות טכניות ותקלות מערכתיות
טופס פתיחת קריאה למדור הדרכות.
פנייה למדור תמיכה והדרכות IT בנושאי- SAP ומערכות הליבה של האוניברסיטה.
קבלת קהל לסגל:
ימים ראשון עד חמישי, בין השעות: 10:00-14:00, באמצעות- זימון תור לסיוע פרונטאלי בנושאי מחשוב.
בניין ראשי, קומת ה – 700, חדר 727/1.
תמיכה בימי שישי:
בימי שישי תינתן תמיכה בתקלות מערכתיות בלבד.
ניתן לפנות באמצעות ה- WhatsApp של מוקד תמיכה (04-8240609), טופס פתיחת קריאה או במייל helpdesk@univ.haifa.ac.il
תמיכה טלפונית: