מלגות לקליטת סגל צעיר

 

מלגות קרן עזריאלי:

מטרת הקרן היא לקדם את פיתוח ההנהגה המחקרית בישראל. בכדי לקדם מטרה זאת, הקרן מציעה מלגות למדענים ואקדמאים צעירים מכל תחומי המחקר האקדמי, אשר מבקשים להשתלב במשרות באוניברסיטאות המחקר בארץ.

 קרן עזריאלי מעניקה מספר מלגות בכל שנה על –מנת לאפשר קליטת חברי סגל חדשים מצטיינים בכל תחומי הידע לכל האוניברסיטאות , הזוכים נבחרים על בסיס הצטיינות אקדמית .

קול קורא להגשת מועמדים מתפרסם מדי שנה במהלך חודש ינואר.

מלגות "מעוף":

מלגות "מעוף" המוענקות על-ידי הות"ת וקרן יד הנדיב, מיועדות למדענים צעירים מצטיינים בני ובנות החברה הערבית, אזרחי מדינת ישראל. המלגות מוענקות לשלוש שנים רצופות ומטרתן לאפשר לזוכים להיקלט במוסדות האקדמיים המתוקצבים על-ידי ות"ת בישראל.

קביעת הזוכים מתבצעת על יסוד המלצותיה של ועדת שיפוט הממונה על ידי ות"ת. הזוכים יבחרו בהתאם לקריטריונים של מצוינות ושל פעילות אקדמית.

קול קורא להגשת מועמדים מתפרסם מדי שנה במהלך חודש ינואר.

מלגות אלון:

מלגות אלון ע"ש יגאל אלון שהיה שר החינוך ויו"ר המועצה להשכלה גבוהה. המלגה ניתנת לחוקר על בסיס הצטיינותו האישית, ללא קביעת מכסה לכל אוניברסיטה או לתחומי המחקר השונים.

האוניברסיטה מתחייבת לקלוט את המלגאים בתום שלוש שנות מלגה הממומנות על ידי ות"ת , ובכך מאפשרת את קליטת הזוכים במלגות המערכת האוניברסיטאית בישראל.

קול קורא להגשת מועמדים מתפרסם מדי שנה במהלך חודש נובמבר.